وبلاگ تخصصی دستکاری ویندوز

وبلاگ تخصصی دستکاری ویندوز
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 12620
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

 nlite

نرم افزاری است که با ان می توانید به دستکاری ویندوز پرداخته و ویندوزی سفارشی بسازید

این نرم افزار یکی از برترین ها در حوزه کاری خود است

ویندوزهایی که دربازار هستند همگی از همین فناوری و نرم افزار استفاده می کنند

پس به همین دلایل تصمیم گرفتیم تا اموزش این نرم افزار را برای افزایش اگاهی مردم و حق انتخاب داشتن مردم در

دنیای اینترنت قرار بدهیم

 


این نرم افزار مخصوص سیستم عامل های Windows XP, 2000, and Server 2003 می باشد و اگر تمایل به استفاده ان برای ویندوز ویستا دارید از ورژن vlite این نرم افزار استفاده کنید. در اینجا قصد آموزش ورژن nlite را داریم که کاملاً مشابه vlite می باشد. بعد از نصب نرم افزار nlite و اجرا شدن نرم افزار بر روی دکمه next کلیک کنید تا صفحه جدید باز شود در این صفحه نرم افزار nlite از شما محل سی دی نصب ایکس پی را می خواهد که شما با کلیک بر روی دکمه Browse که محل سی دی نصب ویندوز را مشخص می کنید.

بلافاصله بعد از تعیین محل سی دی نصب ویندوز ایکس پی، نرم افزار محلی، برای ذخیره محتویات داخل سی دی می خواهد که شما محلی را بر روی هارد کامپیوتر برای ذخیره کردن اطلاعات مشخص می کنید. بعد از تعیین محلی برای ذخیره کردن اطلاعات ، نرم افزار شروع به کپی کردن محتویات داخل سی دی نصب در محل تعیین شده می کند بعد از اینکه اطلاعات داخل سی دی به طور کامل در محل تعیین شده کپی شد. نرم افزار اطلاعاتی همچون حجم ٬ ورژن و … سی دی نصب ویندوز را نمایش می دهد.

با کلیک بروی دکمه next پنجره presets باز می شود و با توجه به اینکه شما اولین بار است که از این نرم افزار استفاده می کنید تنظیمات قبلی وجود ندارد در نتیجه محتویات این صفحه خالی است. بر روی دکمه next کلیک کنید تا پنجره task selection باز می شود. این پنجره بسیار مهم از چهار بخش تشکیل شده است:
- بخش اول integrate می باشد که شما می توانید مواردی را به سی دی نصب ویندوز اضافه کنید به عنوان مثال فرض کنید همواره شما بعد ازنصب ویندوز xp مجبور هستید سرویس پک یک سری نرم افزار و درایو هایی را مجددا نصب کنید ولی با استفاده از این بخش می توانید موارد ذکر شده را به سی دی نصب ویندوز اضافه تا از این به بعد این کار به طور اتوماتیک انجام شود.
- در بخش remove شما می توانید بسیاری از نرم افزار ها و یا ویژگی هایی که هنگام نصب ویندوز بروی سیستم قرار می گیرد را غیر فعال کنید.
- با انتخاب بخش setup شما می توانید تنظیمات خاص و جالبی را بروی سی دی نصب ویندوز xp اعمال کنید به عنوان مثال در قسمت unattend می توان شماره سریال نصب ویندوز را داد تا در هنگام نصب ویندوز دیگر درخواست شماره سریال نشود و یا در قسمت tweaks می توانید با تنظیم نمودن بخش هایی که غالبا در بخش رجیستری صورت می گیرد ویندوز را بر اساس سلیقه خودتان تنظیم و نصب کنید.
- در انتها بخش create قرار دارد که می توان یک سی دی قابل بوت ساخت و بروی سی دی و یا دی وی دی رایت کرد.

دانلود اموزش

 

 

حجم:1.28mb

رمز :www.nlite.loxblog.ir

 

 

 

دانلود نرم افزار

دانلود


نظرات شما عزیزان:

ميلاد تقي در خشي
ساعت23:36---24 ارديبهشت 1391
طفا نرم دستكاري را به دانلود بگزاريد باتشكر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:nlite,ویندوزxp,دستکاری,تغییر ویندوز,اموزش اصلاح ویندوز,اموزش رایگان,دانلود رایگان اموزش ویندوز, توسط محمد احمدزاده
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک